واضح است که امروزه رکن اصلی موفقیت در کسب و کارها تبلیغات می باشد. درج آگهی و تبلیغات مرتبط با در نظر گرفتن استانداردهای روز و دارای قدرت جذب بالا ی مخاطب در نتیجه موفقیت کسب و کار را حاصل خواهد شد در این اینجا علاوه بر آموزش روش هایی در راستای به ثمر نشستن کسب و کار به معرفی یکی از راهکارهای این حوزه یعنی درج آگهی و تبلیغات اینترنتی می پردازیم
یکی از مهمترین سؤالات درمورد کسب و کارهای نوظهور و کسب و کارهایی که نیازمند به توسعه و گسترش دارند در پاسخ به این سؤال است که چگونه دربازه زمانی مناسب و با هزینه ای نسبتاً کم خود را به مشتریان و دریافت کنندگان خدمات، معرفی کرد؟ و از سوی دیگر اصول این مسئله چگونه باید اجرا گردد
قدم های اساسی رونق کسب و کار را می توان به اینگونه دسته بندی کرد: در ابتدا باید هدف از راه اندازی کسب و کار و خدمات خوبی بیان شود. بعد از شناخت چشم انداز و مسیر موفقیت ، باید خود را در برابر خدمات گیرندگان معرفی کرد. راه اندازی سایت، تبلیغات در فضای مجازی، درج آگهی و تبلیغات در رسانه های همانند اینترنت، تلویزیون، بنرهای شهری، شبکه های اجتماعی و در واقع فضای مجازی، همچنین تبلیغات مستقیم یا زبانی جزئی از این راهکارهاست. قدم بعد بقا در سطح رقابتی بازار کسب و کار و رشد و توسعه ی آن است که در واقع در این مسیر نیز نیاز به درج آگهی و تبلیغات مناسب احتیاج می باشد.
درج آگهی تبلیغاتی استاندارد در هر فضا و مکانی، یک بحث پیچیده و حیاتی جهت بازخورد مثبت بر روی رونق کسب و کار می باشد. به طور مثال هزینه ی درج آگهی و تبلیغات برای یک شروع کننده ی کسب و کار جدید، در صورتی که تبلیغات، کارشناسی شده نباشد، می تواند خطر آفرین باشد. امروزه می توان با کمک گرفتن از سایت های اینترنتی و استفاده از روش سفارش تبلیغات اینترنتی، به راحتی کسب و کار خود را به افراد مختلف جامعه شناساند. در واقع درج آگهی و تبلیغات در سایت های اینترنتی باعث می گردد به سرعت، کسب و کارتان معرفی و به جامعه شناسانده شود. هزینه ی درج آگهی تبلیغاتی بسیار پایین تر از روش های معمول دیگر است و بعضاً می توان در سایت هایی که خدمات تبلیغات رایگان اینترنتی دارند نیز کسب و کار خود را معرفی کرد. جامعه آماری بالای استفاده کنندگان از اینترنت و بیشتر مشاهده شدن آگهی شما نیز مزیت دیگری در راستای رونق کسب و کار شماست.